Hoppa till huvudinnehåll

Svenska kraftnät använder kakor (cookies) för att förbättra och anpassa ditt besök på vår webbplats. Genom att använda webbplatsen accepterar du användandet av dessa kakor. Läs mer om kakor och hur du avaktiverar dem

IT-support för IFS och funktion för ankomst- och avgångsregistrering

Använd formuläret för felanmälan och övriga frågor gällande IFS och berörda funktioner exempelvis funktionen för ankomst- och avgångsregistrering. Beskriv din fråga eller felanmälan så utförligt som möjligt för snabbast handläggning.

  • Felanmälan kan vara ärenden som rör problem med att logga in i IFS eller gälla övriga felmeddelanden. Även problem med funktionen för ankomst- och avgångsregistrering ska anmälas via detta formulär. Vi har som mål att svara inom en arbetsdag på felanmälningar.
  • Frågor kan exempelvis vara hur IFS och funktionen för ankomst- och avgångsregistrering fungerar och hur man använder dem i olika fall, det vill säga verksamhetsrelaterade frågor. Vi har som mål att svara inom två arbetsdagar på frågor.

* Obligatorisk information.

För att slutföra registreringen behöver du verifiera din e-postadress. När du trycker på Verifiera skickas en kod till e-postadressen som du angett. I nästa steg skriver du in koden och därefter kan du skicka iväg ditt ärende.

Ett e-postmeddelande med en verifieringskod har skickats till adressen du angav i formuläret. Ange koden i fältet nedan och klicka Skicka för att slutföra registreringen. Skicka koden på nytt